niedziela, 11 listopada 2012

UBIERZ KUBEK

Teraz wszyscy pijąc herbatę z ulubionego kubka, wręcz doskonałego, takiego, że nic w nim nie ma do poprawki wchodzą na UBIERZ KUBEK  i przekonują się, że można lepiej.
Moja droga przyjaciółka  EWUNIA z moimi radami (dodaję to nie bez dumy :-)) ubiera kubki nieziemsko! A do tego sprzedaje. Zapakowane. Też nieziemsko.
Ja tam sobie zamówiłam 9 sztuk. 
Na prezenty.
Proszę sobie popatrzeć, oko nacieszyć bo cudne to wszystko i takie Ewkowe - delikatne, subtelne i stylowe :-)


16 komentarzy:

  1. cudne sa...tez taki chce!

    zapraszam jesli masz ochote na http://choccolla.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz kupić :-)
    Byłam u Ciebie, w świecie bez chłopaków. I nie zapisałam do ulubionych i zapomniałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi! Tutaj to tez przebój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?
      Też takie cuda doceniają?
      Ale hand made?

      Usuń
  4. Moja droga Przyjaciółko, co ja bym bez Twoich złotych rad zrobiła? Aż dziw, że tak dzielnie odbierałaś ode mnie telefony i nie zmieniłaś numeru :) Dziękuję za wszystko. I za ten wpis również. Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez moich złotych rad nic byś nie zrobiła :-)
      Ale projekt i pomysł - są przednie :-)))))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak tak. Od patrzenia wzrasta chęć posiadania :-)

      Usuń
  6. Kubaski bardzo urokliwe. Brawo dla Ewy za promocję rękodzieła!
    Kiedy wyjeżdżasz w tę cudna podróż, o której pisałaś w poprzednim poście? Tak Ci zazdroszczę, że pozieleniałam!;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cieplutkie te kubeczki, super pomysł i ładne wykonanie, pooglądałam sobie u Ewy na blogu jeszcze inne. Kiedyś robiło się na szydełku takie koszyczki na szklanki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja przyjaciółka ma bardzo fajne pomysły :-) Super sprawa te ubranka dla kubków :-) I masz rację są bardzo subtelne i stylowe :-)

    OdpowiedzUsuń