niedziela, 15 maja 2011

WYDŁUŻAMY, PRZEDŁUŻAMY, ZAPRASZAMY I ZACHĘCAMY

“Ty i twój kolor. Pokaż go” 
 
 
PRZEDŁUŻAMY DO KOŃCA MAJA!!!!!!!
 
 
Dziewczyny zapraszamy do nowej fotograficznej akcji blogowej!!!
Niech każda z was odda siebie w kolorze.
Może być to kolor którego ma najwięcej w szafie, który najbardziej kocha, którego nie ma odwagi założyć, o którym marzy, ale nie pasuje do jej karnacji...
  
 
Bo właśnie my: Euforka i Polala postanowiłyśmy pokierować tą akcją i zachęcić was do zrobienia kilku fotografii z kolorem w roli głównej.
Macie czas do KOŃCA !!!!!! MAJA!!!!!!!. 10-tego czerwca o godz. 20.00 na obydwu blogach zamieścimy Wasze zdjęcia i zobaczymy jaki kolor dominuje, jak bardzo kolorowe jesteśmy! :)
Zachęcamy i pozdrawiamy
Euforka
Polala


 TO CO DOŁĄCZYCIE SIĘ?

25 komentarzy:

  1. o kurczę , a ja się tak spieszyłam. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. tak!!!!!!!!!!!!!! ciągle nie miałam czasu na fotkę! a teraz dam radę!

    OdpowiedzUsuń
  3. i widzę buty moich marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty MEGA! chcę takie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Essi, czekam na fotę.



    minimaLenka, dlatego przedłużyłyśmy. To Święta, to weekend majowy. Teraz chwila spokoju.
    Buty też moje wymarzone i od niedawna ukochane :-)


    BEHAPPY, nie oddam :-)
    Ale boskie są nie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no jasne, że tak :) a buty extra!!
    a może będą główną nagrodą w konkursie ??? haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Maja, ha ha ha.
    Nie będą!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł. Chętnie się przyłącze - mam nadzieję, że zaakceptujecie zdjęcie zrobione telefonem, bo niczym innym aktualnie nie dysponuję. Bardzo pozytywny blog!
    PS Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  9. a to szkoda ;) ale może się jeszcze nad tym zastanowisz hahaha

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOooo, jakby te buty były główną nagrodą to ja bym chyba wynajęła profesjonalnego fotografa :-) bo rozmiar to chyba jest 38...

    OdpowiedzUsuń
  11. TheEratha, jeżeli tylko pokażesz Swój kolor to jasne, że telefonowe może być. Uważaj jak się okaże najoryginalniejsze ze wszystkich :-)
    pozdrawiam


    Maja, zastanawiam się, myślę, rozważam. I kurczę nic. No jakoś mi nie wychodzi, żeby TE buty miały mnie opuścić.
    Fotkę zrobiłaś? To wysyłaj.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  12. MinimaLenka 38, ale na inne stopy NIE PASUJE!!!!!!
    Rób zdjęcie i wysyłaj póki jeszcze masz coś w szafie hi hi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nadrobiłam czytać wszystkie posty, bo ostatnio zalatana jestem.
    A co do koloru.nie mam chyba weny, ale może cos wymyślę?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooooooooooooooo. A wiesz, że masz rację... Nie pomyślałam, że za chwilę nie będę miała co fotografować :-)
    A skoro buty nie na moją stopę to trudno... będę też butową minimalistką

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście, że przyłączam się do zabawy - bardzo lubię takie akcje i kolory !!!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Balbina, wykombinuj. Na pewno masz jakiś kolor, który latem bardziej, zimą mniej. Może kwiat w kolorze przepięknym, ale takim w który nigdy byś się nie ubrała?

    MinimaLenka, no niestety tak to jest z butami :-)


    ewamaison, świetnie. Przyłączaj się, będzie super post 10-tego czerwca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadrabiam zaległości blogowe. I oczywiście przyłączam się do akcji! Choć na początek będzie rozpakowywanie letnich kartonów. Właśnie tam kryją się te najulubieńsze odcienie. Biegnę wstecz. Czytać, oglądać i komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Iva, bardzo Ci dziękuję!!!!! Super, zaraz zajrzę na skrzynkę.


    Ewunia ja tez się biorę za letnie ciuchy i pewnie dam jakieś zdjęcia. Czekam niecierpliwie na Twoje i dzięki za reklamę akcji na Twoim blogu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcie wysłane. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam się do tej arcykobiecej blogowej akcji, zaraz wyślę zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Delie, widziałam jeszcze raz dziękuję. Śledzę sobie Twój blog potajemnie.


    Polka, ja myślę. Zostało jeszcze trochę czasu. Ale nie ma co odkładać.


    Małgorzata, dołączaj. Masz rację arcykobieca to akcja chociaż był jeden facet, który chciał wziąć udział, bo jak twierdzi też ma szafę :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. pozwolilam sobie na skopiowanie Twojego zdjecia i umieszczenie go na moim bocznym pasku z wiadomoscia i linkiem do tej strony,mam nadzieje,ze moge?;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wysłałam zdjęcia, czekam na inf. zwrotną;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń